Anunț participare la procedura privată competitivă pentru achiziția
TRANSPORTOR
în cadrul proiectului cu titlul
“ Creșterea capacității de reciclare a deșeurilor textile”
contract de finanțare nr. 65/RUC/ME din 22.05.2023 încheiat cu Ministerul Economiei
Data: 27.07.2023
Minet S.A. cu sediul social în Mun. Rm. Vâlcea, str. Depozitelor, nr. 12, jud. Vâlcea, aduce la cunoștința operatorilor economici interesați despre inițierea procedurii private competitive de achiziție a echipamentului – transportor – pentru implementare proiectului ”Creșterea capacității de reciclare a deșeurilor textile” cofinanțat de la bugetul de stat prin Ministerul Economiei, cu respectarea următoarelor cerințe:
1) Specificații tehnice:
-Utilaj pentru transportul materialului între ghilotină și sortator deșeuri;
-Sistem de reglare înălțime;
-Dotat cu role, pentru a facilita extragerea și poziționarea în linie;
-Înălțimea maximă 3 metri, Lățime utilă 600-700 mm.
2)Condiții de livrare:
– Livrarea se va face la poarta fabricii ofertantului sau la sediul Minet SA, Mun. Rm. Vâlcea, str. Depozitelor, nr. 12, jud. Vâlcea;
– Termenul de livrare – maxim 9 luni de la semnarea contractului.
3) Condiții comerciale:
-oferta să se încadreze în valoarea estimată a investiției de 120.308,67 Lei sau 24.452,98 Euro (la cursul de 4,92 Lei/Eur), fără TVA;
-avans maxim 50% din valoarea ofertei;
-diferența de preț se va achita după data la care echipamentele sunt pregătite pentru livrare.
4) Garanția pentru echipamente să fie de minim 12 luni de la data punerii în funcțiune.
5) Valabilitatea ofertei: minim 30 de zile. Oferta are caracter obligatoriu, din punctul de vedere al conținutului, pe toată perioada de valabilitate a acesteia.
6) Limba de redactare a ofertei
Limba română sau limba engleză. Ofertele pot fi prezentate și bilingv.
Ofertantul va elabora oferta astfel încât aceasta să respecte cerințele de mai sus, în caz contrar, va fi respinsă ca neconformă.
Criteriul aplicat pentru atribuirea contractului:
Cea mai avantajoasa ofertă din punct de vedere tehnico – financiar.
Beneficiarul va compara ofertele primite. Se va justifica oferta selectată prin prezentarea avantajelor tehnice și financiare care vor motiva alegerea făcută în raport cu celelalte oferte primite.
Beneficiarul nu este obligat să desemneze câștigătoare oferta cu prețul cel mai scăzut.
Termene privind procedura de achiziție:
a)Cererile de clarificare se pot trimite până la data de 31.07.2023;
b)Termen de răspuns la cererile de clarificare – 2 zile lucrătoare;
c)Ultima zi de transmitere a ofertelor – 14.08.2023, ora 16:00;
d)Deschiderea ofertelor – 16.08.2023, ora 10:00;
e)Informare ofertanți cu privire la atribuirea contractului – în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului de achiziție.
Solicitările de clarificare se pot trimite prin oricare dintre următoarele modalități:
– e-mail la adresa adrian.giorsoi@minet.ro sau robert.achim@minet.ro;
– telefonic la număr de telefon 0731365098 – Giorsoi Adrian sau 0731672999 – Achim Robert;
– curier sau depunere directă la adresa MINET SA, Municipiul Râmnicu Vâlcea, Str. Depozitelor, Nr. 12, Judet Vâlcea, România.
Modalitatea de transmitere a ofertelor:
Ofertele pot fi transmise prin e-mail: adrian.giorsoi@minet.ro sau robert.achim@minet.ro, curier sau depuse în plic închis direct la adresa MINET S.A., Municipiul Râmnicu Vâlcea, Str. Depozitelor, Nr. 12, Județul Vâlcea, România.
Observații:
Ofertantul va suporta toate costurile asociate elaborării și prezentării ofertei sale, a documentelor care o însoțesc, precum si costurile de cazare, transport si diurna necesare unei eventuale deplasări la beneficiar, iar MINET SA nu va fi responsabilă sau răspunzătoare pentru costurile respective.